Temu. Stiftung Warentest, principala organizație de testare pentru protecția consumatorilor din Germania, a acordat Temu calificativul „bine” pentru gestionarea datelor și experiența de cumpărare. De asemenea, evaluarea independentă a constatat că produsele achiziționate de la Temu erau „utilizabile și conform descrierii”.
Temu s-a situat pe primele locuri în cadrul evaluării, care a mai inclus și Amazon, eBay, AliExpress, Fruugo, Wish și Banggood.
Evaluarea a făcut parte din verificarea de către Stiftung Warentest a șapte platforme majore de comerț electronic, examinând siguranța produselor, gestionarea datelor și experiența generală de cumpărare.
Înființată în 1964 de Parlamentul Federal german, Stiftung Warentest este cea mai de încredere agenție independentă de testare pentru protecția consumatorilor din Germania. Evaluările acesteia respectă protocoale științifice stricte, combinând testele de laborator cu situații reale de utilizare pentru a oferi evaluări obiective și fiabile ale produselor.
În cadrul evaluării sale, Stiftung Warentest a acordat Temu calificativul „bun” pentru procesul de cumpărare și calificativul „foarte bun” pentru experiența de returnare – cel mai mare calificativ din cadrul evaluării și cel mai bun dintre cele șapte platforme comerciale testate.
„Achiziția noastră prin intermediul Temu a decurs fără probleme. Am putut returna produsele gratuit și fără complicații; prețul integral de achiziție a fost rambursat fără nicio problemă”, a precizat Stiftung Warentest în raportul său.
Temu colaborează cu cele mai importante organizații globale de testare și certificare, inclusiv TÜV SÜD, TÜV Rheinland, SGS și Bureau Veritas, pentru a se asigura că produsele vânzătorilor terți îndeplinesc standardele impuse. În plus, Temu a fost certificat de către Dekra, un organism german respectat de testare și certificare, pentru îndeplinirea standardului de securitate cibernetică Mobile App Security Assessment.
Aproape 4 milioane de utilizatori Temu în România
În România, Temu are 3,8 milioane de utilizatori, conform ultimului raport de transparență al UE. De la lansarea în SUA în 2022, Temu s-a extins în peste 90 de piețe globale. Compania spune că se ocupă în mod activ de integrarea vânzătorilor locali și a implementat servicii locale pe piețele principale, inclusiv SUA, Regatul Unit, Germania, Franța, Belgia, Olanda, Italia, Spania, Suedia și Polonia. Temu se așteaptă ca modelul său de la local la local să reprezinte 80% din vânzările europene.
Citește și:
Motivul ascuns pentru care platforme precum Temu te lasă să păstrezi produsele chiar dacă ți-au returnat banii pe ele