Compania a dezvăluit marca Firefly în decembrie ca un produs rival pentru Mercedes-Benz Smart și BMW Mini și a declarat la momentul respectiv că îl va lansa în Europa în prima jumătate a acestui an.
Progresul Nio în Europa a fost mai lent decât se aștepta din cauza provocărilor rețelei de vânzări și servicii, a declarat directorul general al Nio, William Li, reporterilor la un eveniment dinaintea Salonului auto de la Shanghai.
Nio plănuiește să caute mai mulți parteneri locali pentru a se extinde în Europa și va anunța câteva semnări de acorduri cu parteneri europeni în timpul spectacolului, a adăugat el.
De asemenea, a dezvoltat o versiune Firefly cu volan pe dreapta, prima dintre care va fi gata să intre pe piață până în octombrie, a declarat președintele Nio, Qin Lihong.
Nio explorează în mod activ planuri de expansiune cu parteneri locali pe piețele cu volanul pe dreapta, inclusiv în Asia de Sud-Est și Regatul Unit, a spus el.
Nio va semna un contract pentru a vinde mașini în Singapore săptămâna aceasta și în cele din urmă se așteaptă ca marca Firefly să fie vândută în 20 de țări și regiuni din afara Chinei, a spus el.
Compania a conceput inițial Firefly ca un brand care își va crește cota de piață în Europa, dar Comisia Europeană a impus în octombrie tarife pentru vehiculele electrice fabricate din China vândute în UE.