DAMAC construiește primul proiect rezidențial care poartă numele unui club de fotbal. Este o premieră pentru Dubai, acolo unde multe proiecte rezidențiale poartă numele unord branduri cunoscute, precum Bugatti, Cavalli, JW Marriott, Bvlgari, ORLA, Armani, Baccarat sau Four Seasons.
Proiectul, denumit „Chelsea Residences by DAMAC”, va fi amplasat în zona exclusivistă Dubai Maritime City și va avea 1.400 de unități rezidențiale cu vedere la mare.
Acestea vor beneficia de facilități premium inspirate de brandul Chelsea FC, precum servicii de concierge tematice și spații de performanță de înaltă calitate. Este pentru prima dată când un club de fotbal colaborează cu un dezvoltator imobiliar pentru a crea un ansamblu rezidențial tematic de o asemenea amploare.
Cele 1.400 de apartamente vor fi gata în 2029, iar prețurile pornesc de la 522.000 de euro pentru un apartament cu un dormitor.
754.000 de euro este prețul de pornire pentru apartamentele cu două dormitoare, iar cele cu trei dormitoare au un preț de plecare de la 1,89 milioane de euro.
În plus, în cadrul acestui parteneriat, dezvoltatorul din Dubai a devenit sponsorul oficial al echipamentului de joc al echipei masculine și feminine a clubului Chelsea pentru restul sezonului 2024/2025. Logo-ul companiei a apărut deja pe tricourile echipelor, la meciul de ieri, din semifinala UEFA Conference League, împotriva echipei Djurgarden.
„DAMAC este recunoscut la nivel mondial pentru dezvoltarea de proprietăți de lux, iar colaborarea noastră aduce pe piață un proiect rezidențial unic, branduit Chelsea FC, în Dubai. Această inițiativă reflectă angajamentul nostru de a extinde prezența globală a clubului și de a oferi fanilor o experiență autentică Chelsea în afara terenului de joc”, spune Jason Gannon, președinte și COO al Chelsea FC.
Proiectul „Chelsea Residences by DAMAC” face parte din strategia DAMAC de a colabora cu branduri de renume pentru a crea proprietăți tematice unice, după parteneriate similare cu FENDI Casa și The Trump Organization.
Această colaborare cu Chelsea FC evidențiază tendința în creștere de integrare a brandurilor sportive în dezvoltările imobiliare de lux.